Príručka Vlastníka Webstránky

Náš spôsob, ako predať plán údržby a správu webovej stránky svojim klientom

Príručka Vlastníka Webstránky od Webbona e-kniha
Pomohlo mi to. Vylepšila mi moje postupy pri predaji údržby stránky! Máloktorý klient mi to odmietol.
Je to solídny základ, riadne mi to pomohlo, hlavne som si vylepšila a doplnila svoje postupy.
Ďakujem za príručku! Už som si ju kúpil aj upravil priamo podľa seba, skvelá pomoc!

Zvýšte svoje stále príjmy pomocou Príručky Vlastníka Webstránky

Tvorba vlastných postupov nie je jednoduchá, pretože nato, aby ste dokázali vytvoriť kvalitnú príručku alebo postup, či pre seba alebo klienta, musíte vychádzať zo svojho know-how. Ale... čo ak ste začiatočník a chcete mať solídne šablóny hneď od začiatku? Áno, náš CEO začínal tiež ako freelancer, a ak by mu ponúkala hneď na začiatku úspešná agentúra svoj know-how o vnútorných postupoch, určite by si ušetril zopár chýb, ktorým mohol vopred predísť.
Máte vôbec svoju vlastnú Príručku Vlastníka Webstránky vytvorenú? Ak Nie... skúste si prečítať, čo Vám ponúkame. Ak áno, kľudne si porovnajte naše postupy s vašimi a buď Vám pomôžu navýšiť Váše stále príjmy z predaja plánov údržby alebo nie, no 100% veríme, že určitú hodnotu Vám to prinesie.
Prvé tri strany Príručky Vlastníka Webstránky
#1

Nepredávajte svoj servis WordPress stránky klientom, neproste ich

Namiesto toho prezentujte svoju odbornosť a koľko práce to zahŕňa, aby si on požiadali sami. Väčšina našich zákazníkov si predstavuje pod web dizajnom lusknutie prstov, no, ale o tom potom. Pointa je tá, že tak, ako nevedia postupy tvorby WP webu, tak isto skutočne nechápu, koľko práce si vyžaduje neustála údržba ich stránky a administratíva (sú výnimky, samozrejme), to je fakt. Preto, ak sa im to pokúsite vysvetliť počas hovoru, budete znieť ako, keby od nich vymáhate ďalšie peniaze navyše, pretože veria, že to nepotrebujú, lebo to nechápu.

Čo ak, by ste mohli pomôcť svojim klientom pochopiť výzvy, ktorým budú čeliť bez Vašej pomoci? A zároveň bez nahliehania kúpi servis plánu web stránky?

V našej agentúre, tesne predtým než sú stránky klientov dokončené, im zašleme našu Príručku Vlastníka Webstránky čím ich vzdelávame, aby sami videli hodnotu nášho plánu starostlivosti o stránky. Pomáha nám vykresliť obraz pre našich klientov koľko práce a odbornosti im ponúkate, aby bola ich stránka úspešná. Je to pokračovanie toho, čo sme im už načrtli v Návrhu Ponuky Tvorby Webstranky, len obsah je viac o údržbe webu.

Plne prispôsobiteľná a znovu použiteľná šablóna

Stiahnite si kópiu súboru Príručky Vlastníka Webstránky za 27€ a predávajte svojim klientom viac mesačných balíkov údržby webových stránok bez nutnosti "predaja"
Predávajte viac balíkov údržby

Čo zahŕňa Príručka Vlastníka Webstránky

Obsahuje podrobné informácie o webových stránkach našich klientov, a to:
  • Technické podrobnosti ich webstránky
  • Harmonogram údržby
  • Základné úlohy údržby stránky
  • Rýchly sprievodca riešením problémov
  • Ponuka na platený servis stránky
Získajte Šablónu teraz
Príručka Vlastníka Webstránky od Webbona e-kniha obsah

Počkať! Znova. Čo je Príručka Vlastníka Webstránky?

Je to dokument, ktorý tesne pred dokončením webstránky je doručený Vašim klientom za účelom informovať ich o podrobnostiach týkajúcej sa ich stránky, o zodpovednosti za jej udržiavanie, plus obsahuje tipy na riešenie bežných problémov, no a hlavne Vaše aktuálne balíky za správu webstránok.
Stiahnite si Príručku
#2

Príručka Vlastníka Webstránky bola vytvorená na základe našich skúsenostiach s tvorbou WordPress stránok

A preto je vhodná najmä pre WordPress zameraných profesionálov. Nielenže tento dokument zvýši Vašu profesionalitu, ale v očiach Vašich klientov, s ktorými začínate vytvárať vzťah, budete pôsobiť, ako niekto na koho sa naozaj môžu spoľahnúť a veriť.

No jeho skutočná sila spočíva v jeho jedinečnej schopnosti informovať klientov o všetkých úlohách potrebných na správnu údržbu webovej stránky.
Ako náhle si prejdú celý dokument ľahko a rýchlo pochopia, že nemajú nato všetko potrebný čas a ani znalosti a Vaša ponuka na konci dokumentu sa stáva dokonalým riešením. A zrazu platiť Vám za Vaše služby im začne dávať veľký zmysel – zachraňujete ich pred nimi samými! Všetko, čo musíte spraviť je implementovat Príručku Vlastníka Webstránky do procesu Vašej agentúry alebo živnosti.

Príručka Vlastníka Webstránky nie je len dokument, je to stratégia predaja

Príručka Vám bude doručená vo forme google dokumentu, bez akéhokoľvek dizajnu
  • Najskôr si stiahnete svoju kópiu šablóny
  • Nadstavte si hlavnú šablónu a prispôsobte si ju k Vašej značke
  • Neskôr, jednoducho Vašu hlavnú šablónu duplikujte a vyplnte špecifické detaily projektu, uložte ju, ako pdf alebo priamo odošlite svojim klientom
  • Väčšina obsahu Príručky Vlastníka Webstránky zostáva pre každého klienta statická
Získajte Šablónu teraz
Príručka Vlastníka Webstránky od Webbona e-kniha ukážka
#3

Ako predávať služby údržby webových stránok s pomocou Príručky Vlastníka Webstránky, bez toho aby ste prosili klientov

Pozrime sa na niekoľko scenárov, ako používame Príručku Vlastníka Webstránky v našej agentúre.

Ak si Vás najal nový klient na tvorbu webstránky, prvá vec, ktorú potrebujete spraviť je, že musíte pripraviť svoj plán údržby v skorom štádiu procesu. Zavedením konceptu údržby na začiatku vzťahu dáte najavo klientom, že myslíte dopredu a klienti nebudú mať dojem, že ste na nich zabudli

Script emailu spolu so šablónu zašlete tesne pred dokončením projektu

Len pár slovami vysvetlíme nášmu zákazníkovi v emaily, že, ako súčasť našich výstupov im poskytneme Príručku Vlastníka Webstránky, ktorá bude obsahovať všetky dôležité podrobnosti o ich webovej stránke ako aj Vaše plány údržby vykalkulované v Kalkulačke Ceny Webstránky

Pre každého zákazníka, ktorého v minulosti popálilo zmiznutie developera, je to skvelý spôsob, ako si vybudovať dôveru. Ale okrem budovania dôvery slúži tento skript aj ako úvod k Príručke Vlastníka Webstránky, takže je tu už určitý kontext, keď ju doručíte klientovi.

Čo všetko získate kúpou Príručky Vlastníka Webstránky?

Aby bolo používanie ešte jednoduchšie, zahrnuli sme náš overený vzorový e-mail skript, ktorý pevne súvisí s hlavnou šablónou Príručky
  • Toto je e-mail, ktorý pomáha zmeniť názor klienta z „nie“ na „áno“!
  • Tento e-mail skript slúži ako vzor
Získajte Šablónu teraz
Vzorový e-mail skript od Webbona k Príručke Vlastníka Webstránky

Získajte Príručku Vlastníka Webstránky ešte dnes

Príručka Vlastníka Webstránky sa dodáva v ľahko prispôsobiteľnom 14-stranovom dokumente Google Docs + navyše, ako bonus získate e-mail skript

„Je to veľmi jednoduchá pomoc na generovanie stáleho príjmu od vašich klientov“

Kompletný balík

Pre začiatočníkov, freelancerov a dizajnérske agentúry
  • 1 hlavná šablóna (14-stranový dokument)
  • Inšpiratívny e-mailový skript
  • Popis stratégie predaja
  • V slovenskom jazyku
  • Zahŕňa náš vzorový balík údržby

Často kladené otázky

Ponúkate skúšobnú dobu?

Nie. Keďže je to produkt na stiahnutie, v skutočnosti neexistuje spôsob, ako ponúknuť skúšobnú verziu.

Je Príručka Vlastníka Webstránky hotový produkt alebo ju musím upravovať

Je to hotový produkt a solídny východiskový bod pre nás. Musíte si uvedomiť, že každý startup, freelancer alebo aj agentúra ma iný interný manažment a aj ponúkaný servis sa môže líšiť. No aj tak, daná šablóna pokrýva "Typické" úlohy, ktoré by mal podľa štanadardu zahŕňať každý balík správy webstranky. Dôrazne Vám však odporúčame upraviť si ju tak, aby dokonale zodpovedala vašej značke, vami ponúkaných služieb, cenotvorbe a hlavne expertíze! Čím viac si ju prispôsobíte k špecifickým potrebám vašej agentúry a zákazníka, tým viac sa stane pre Vás vykonejším nástrojom predaja. Ešte by sme radi pripomenuli, Príručka Vlastníka Webstranky je podložená na báze WordPress-u.

Ako obdržím email skripty?

Obdržíte to v jednom dokumente, rovnako ako hlavnú šablónu, t.J. V google doc s. Je to obyčajný neformatovany text, ktorí môžete jednoducho upraviť podľa svojich potrieb, doplniť údaje, skopírovať a vložiť alebo uložiť, kde potrebujete. Je to maximálna flexibilita.

V akej forme je šablóna Príručky Vlastníka Webstránky doručená?

Šablóna je čistá, jednoduchá, bez akéhokoľvek dizajnového nonsensu. Obsahuje len kvalitne rozloženie a štruktúru a modernú typografiu, ktorá slúži ako východiskový bod, ktorý si úplne jednoducho prispôsobíte k svojej vlastnej značke a potrebám ako napr. zmeniť a prispôsobiť obsah, zmeniť štýl dizajnu, preložiť do iného jazyka, doplniť obsah alebo vylúčiť nepotrebný obsah. Príručka Vám bude doručená v podobe google dokumentu, z ktorej si vytvoríte vlastnú kópiu. Šablónu z Google doc s potom môžte presunúť, integrovať kdekoľvek máte uložený svoj vlastný interný manažment.

Čo sa stane, ak nebudem spokojný?

Podľa podmienok služby neakceptujeme žiadosti o vrátenie peňazí pri predaji digitálneho tovaru, pokiaľ to nie je jasne uvedené na zverejnenej predajnej stránke. Štrnásťdňová lehota na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje na všetky nákupy. K výnimkám patrí poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. ( Daný súhlas vyjadrujete kúpou tovaru ) Tu je dôvod: Digitálne produkty sa výrazne líšia od fyzického tovaru. Vrátením fyzického tovaru predajcovi si obchodník ponechá pôvodnú hodnotu tohto produktu. To je úplný opak pri digitálnych položkách, vrátenie peňazí je kompletná a úplná strata pre obchodníka, najmä ak je digitálny produkt na stiahnutie alebo napríklad online kurz, ktorý bol „spotrebovaný. Je to preventívne opatrenie pred tým, aby kupujúcimi špekulantmi. Dúfame, že to pochopíte. Ak nie ste spokojní, napíšte nám e-mail podľa Reklamačného formulára a my to vyriešime.