Návrh Ponuky Tvorby Webstránky

Využite náš Návrh Ponuky Tvorby Webstránky alebo dolaďte svoj vlastný pre maximálnu konverziu ponuky vašich služieb webstránky

Návrh Ponuky Tvorby Webstránky od Webbona vzor
Nie je veľa agentúr, ktoré by zdieľali tieto postupy. Mám veľmi podobný proces, ale teraz vidím, kde ho môžem doladiť.
Myslela som si, že môj predchádzajúci návrh bol dosť dobrý, no mal chyby. Vylepšila som hlavne cenník mojich služieb.
Som freelancer a mal som problém vytvoriť si vlastný, ktorý naozaj funguje, pretože nemám až také skúsenosti. Pomohlo mi to získať väčší prehľad a vyplniť moje medzery
Prvé tri strany Návrhu Ponuky Tvorby Webstránky
#1

Ľahko upraviteľná a prispôsobiteľná šablóna Návrhu Tvorby Webbovej Stránky pre Vami ponúkané
WordPress služby

Predtým než sme začali posielať prvé Návrhy Ponuky Tvorby Webstránky klientom, spýtali sme sa sami seba: “Chceme vytvoriť nádhernú šablónu návrhu, najať si grafického dizajnéra, investovať do príťažlivosti po vizuálnej stránke…? Alebo chceme použiť niečo, čo sa dá úplne jednoducho upraviť, čo nemá veľké množstvo nezmyselných dizajn elementov, ktoré budú len odvracať pozornosť od dôležitej veci, a návrh, ktorý klient ľahko prečíta a pochopí?
V tom čase sme nevedeli, ktorý z nich bude fungovať lepšie, ale vedeli sme, že môžeme začať hneď a otestovať tú ľahšiu možnosť. Rozhodli sme sa držať faktov a zrealizovať to pekné, čisté a super jednoduché, a to sme urobili. A povedali sme si, že ak to nebude fungovať, že ak príliš veľa ľudí odmietne náš návrh ponuky tvorby webstránky, ak ten nekomplikovaný proces návrhu sa neuchytí, tak potom skúsime tu druhú možnosť ( kreatívnu šablónu návrhu ). Skutočnosť je, že odvtedy sme ju vôbec nemuseli prerábať (kreatívne). Ak to nie je pokazené tak to neopravujte, však?

Čo zahŕňa dokument Návrh Ponuky Tvorby Webstránky

Tento vzor nie je pevný dokument, je super flexibilná na úpravu a buduje silný základ pre vaše vlastné postupy
  • Sekciu titulnej strany, obsah a predstavenie sa
  • Zhrnutie, filozofiu webdizajnu a sekciu pre tím
  • Sekciu prehľadu procesov (spolu 8 krokov)
  • Sekciu projektového tímu, obmedzení projektu a nákladov na projekt
  • Sekciu údržby projektu, časových plánov a míľnikov projektov
  • Sekciu platobných možností, prijatia návrhu a dodatok
Získajte vzor teraz
Návrh Ponuky Tvorby Webstránky od Webbona obsah

Jednoduchý. Funkčný. Efektívny.

Stiahnite si kópiu súboru Návrh Ponuky Tvorby Webstránky pre svojich budúcich klientov za 37€ a uzatvorte ponuky okamžite
Predávajte viac služieb
#2

Návrh Ponuky Tvorby Webstránky bol vytvorený s cieľom zefektívniť proces predaja WordPress webstránok

Vzor ponuky pre klientov od Webbona sa nesnaží len silou mocou predať, ale predáva prostredníctvom vzdelávania klientov. Ak ich poučíme o procese, o krokoch, o ktorých nevedia, o veciach, ktoré im iné dizajnérske agentúry alebo nezávislí pracovníci (freelanceri), naša konkurencia (ak nás porovnávajú s konkurenciou) neukazujú, určite si výberu práve nás nad konkurenciou, ktorá o procese nehovorí, alebo hovorí len stratovo.
Skutočnosti, ktoré by ste mali vedieť o návrhoch ako takých, o klientoch a o web dizajne, ktoré už pravdepodobne aj poznáte, je to, čo klienti rozumejú pod pojmom web dizajn. Väčšina klientov nepremýšľa o všetkých skutočných postupoch, ktoré vstupujú do procesu web dizajnu. Nevedia. Proste nevedia ani pojmy, ako sú UX, UI, SEO. Však? Takže webový dizajn je pre nich to, čo je pre nás krokom používateľského rozhrania (UI). Lenže je tam ďalších 7 krokov, ktoré musí niekto zaplatiť, je to pravda, však? A preto ich musíte poučiť a vysvetliť, že prečo vlastne ste nacenili celý projekt na danú sumu v ich Návrhu Ponuky Tvorby Webstránky. To isté platí pri predaji Vašich plánov údržby webstránky.

Návrh Ponuky Tvorby Webstránky ako kombinácia predaja servisu a vzdelávania klienta

Náš proces tvorby webstránky zahŕňame v návrhu ponuky, preto, aby:
  • sa klienti vo svojom projekte cítili veľmi vzdelaní
  • sa vďaka tomu cítili pri výbere nás veľmi istí
  • klienti pochopili, že vieme, čo robíme
  • sme im ukázali, že máme celý projekt webovej stránky zorganizovaný
Získajte návrh teraz
Návrh Ponuky Tvorby Webstránky vo WordPress

Čo to je vlastne za návrh?

Je to dokument, ktorý obsahuje výpis celkovej práce, a ktorý Vám pomôže predať seba a Vašu ponuku klientom.
Stiahnite si Návrh
#3

Ako jednoducho predávať služby vašich webových stránok s pomocou Návrhu Ponuky Tvorby Webstránky

Kedy predkladáme klientovi danú ponuku v našej agentúre?

Tento návrh pre klientov sa používa vtedy, keď sme už nadviazali kontakt so svojím budúcim klientom, už ho máme na telefóne a už sme s ním diskutovali o cene/rozpočte. A vtedy, keď sme už urobili discovery/objavovanie. Závisí to od každého jednotlivého procesu, v našej agentúre žiadame klientov, aby najskôr zaplatili za servis objavovania, pretože je to náš čas a práca a bez vykonania tohto kroku a stanovenia ceny nemôžeme vytvoriť presný SOW, a tak by bol Návrh Ponuky Tvorby Webstránky je nepresný.

Naši potenciálni klienti nájdu v dokumente výzvu na akciu (call to action) v podobe žiadosti o elektronický podpis a na naše prekvapenie platí, že 9 z 10 klientov našu ponuku podpíše. To je fantastické pre konverzný pomer, pretože nám to naznačí, že máme zelenú v projekte. Následne im zašleme ďalšie informácie, prediskutujeme drobnosti a pošleme im oficiálnu zmluvu so žiadosťou platby.

Na konci dokumentu je sekcia pre elektronické podpisovanie, no nie je to kontrakt. Keď prospekt, ktorému sme poslali ponuku digitálnej služby uvidí, že je tam sekcia na podpis, tak spozornejú a začnú si podrobnejšie čítať celý dokument, pretože musia vedieť, čo podpisujú, však? Preto si ju musia preštudovať a venovať pozornosť detailom, aj keď to NIE JE zmluva, iba ich to prinúti sa rozhodnúť a, ako sme už spomínali vždy nášu ponuku služby podpíšu. Takýmto vynikajúcim overeným systémom zvyšujeme počet klientov, ktorí skutočne konajú a podpisujú návrh, ktorí im ponúkneme.

Zmluvu o zachovávaní mlčanlivosti stačí podpísať na začiatku vzťahu medzi klientom, ak to daná situácia vyžaduje.

Predloha Používateľských Profilov ako bonus

Účelom tohto dokumentu je napomôcť k porozumeniu toho, kto navštevuje alebo bude navštevovať webovú stránku klienta, prečo si ich vyhľadávajú a, čo je ich zámer (intent) návštevy. Čo sa nachádza v tejto predlohe?
  • Úvod a inštrukcie, ako danú predlohu použiť správne
  • Príklad dokončeného pracovného hárka
  • Tabuľka na vyplnenie pre vašich klientov
Získajte predlohu teraz
Predloha Používateľských Profilov ako bonus od Webbona

Získajte Návrh Ponuky Tvorby Webstránky ešte dnes

Návrh Ponuky Tvorby Webstránky sa dodáva v ľahko prispôsobiteľnom 23-stranovom dokumente Google Docs + navyše, ako bonus získate Predlohu Používateľských Profilov

„Je to veľmi jednoduchá pomoc na posielanie návrhov na projekt webstránky s vysokou konverziou“

Kompletný balík

Pre začiatočníkov, freelancerov a dizajnérske agentúry
  • 1 hlavná šablóna (23-stranový dokument)
  • 1x BONUS - Predloha Používateľských Profilov
  • Google Docs dokumenty
  • V slovenskom a anglickom jazyku
  • Zahŕňa náš vzorový reálny projekt

Často kladené otázky

Zahŕňa Návrh Ponuky Tvorby Webstránky zmluvu?

Nie, toto je čisto návrh ponuky tvorby webstránky klientovi. Odporúčame Vám, aby ste k tomu mali právne záväznú zmluvu.

Ako sa dá vylepšiť integrovanie dokumentu do mojej agentúry?

Táto šablóna návrhu je vytvorená v dokumentoch Google, ale ak ju naozaj chcete posunúť na inú úroveň, môžete použiť prémiovú platformu, ako je PandaDoc alebo iné. Tak, že napríklad, keď máte svoj vlastný master dokument hotový a pripravený na odoslanie vášmu budúcemu klientovi, prémiové platformy majú naozaj dobré funkcie v tomto, jednou z nich je vidieť, kedy váš potenciálny zákazník otvoril váš návrh. Takže, keď budete mať upozornenie, môžete to posunúť na inú úroveň tak, že vezmete svoj telefón a pošlete im niečo pekné a priateľské (nevedia, že ste ich videli otvárať návrh), len sa pripomeniete v danom okamihu, vďaka čomu budú mať o vás dobrý pocit.

Je Návrh Ponuky Tvorby Webstránky hotový produkt alebo ho musím upravovať

Je to hotový produkt a solídny východiskový bod pre nás. Musíte si uvedomiť, že každý startup, freelancer alebo aj agentúra ma iný interný manažment a aj ponúkaný servis sa môže líšiť. No aj tak, daná šablóna pokrýva nami overené základy, ktoré fungujú pre nás pri konvertovani žiadateľov o služby na klientov.
Dôrazne Vám však odporúčame upraviť si ju tak, aby dokonale zodpovedala vašej značke, vami ponúkaných služieb, cenotvorbe a hlavne expertíze!
Čím viac si ju prispôsobíte k špecifickým potrebám vašej agentúry a zákazníka, tým viac sa stane pre Vás vykonejším nástrojom predaja. Ešte by sme radi pripomenuli, vzor 'Návrh Ponuky Tvorby Webstránky' je podložený na báze WordPress-u.

Ako obdržím bonusový dokument Predlohy Používateľských Profilov?

Obdržíte to v jednom dokumente, rovnako ako hlavnú šablónu, t.j. v Google Docs formáte. Je to obyčajný neformatovany text, ktorí môžete jednoducho upraviť podľa svojich potrieb, doplniť údaje, skopírovať a vložiť alebo uložiť, kde potrebujete. Je to maximálna flexibilita.

Čo sa stane, ak nebudem spokojný?

Podľa podmienok služby neakceptujeme žiadosti o vrátenie peňazí pri predaji digitálneho tovaru, pokiaľ to nie je jasne uvedené na zverejnenej predajnej stránke. Štrnásťdňová lehota na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje na všetky nákupy. K výnimkám patrí poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. ( Daný súhlas vyjadrujete kúpou tovaru ) Tu je dôvod: Digitálne produkty sa výrazne líšia od fyzického tovaru. Vrátením fyzického tovaru predajcovi si obchodník ponechá pôvodnú hodnotu tohto produktu. To je úplný opak pri digitálnych položkách, vrátenie peňazí je kompletná a úplná strata pre obchodníka, najmä ak je digitálny produkt na stiahnutie alebo napríklad online kurz, ktorý bol „spotrebovaný. Je to preventívne opatrenie pred tým, aby kupujúcimi špekulantmi. Dúfame, že to pochopíte. Ak nie ste spokojní, napíšte nám e-mail podľa Reklamačného formulára a my to vyriešime.

V akej forme je šablóna Návrhu Ponuky Tvorby Webstránky doručená?

Šablóna je čistá, jednoduchá, bez akéhokoľvek dizajnového nonsensu. Obsahuje len kvalitne rozloženie a štruktúru a modernú typografiu, ktorá slúži ako východiskový bod, ktorý si úplne jednoducho prispôsobíte k svojej vlastnej značke a potrebám ako napr. zmeniť a prispôsobiť obsah, zmeniť štýl dizajnu, preložiť do iného jazyka, doplniť obsah alebo vylúčiť nepotrebný obsah. Tonto vzor Vám bude doručený v podobe google dokumentu, z ktorej si vytvoríte vlastnú kópiu. Šablónu z Google doc si potom môžete presunúť, integrovať kdekoľvek máte uložený svoj vlastný interný manažment.